Grenzen verleggen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Veronique Vanonckelen - WaarBenJij.nu Grenzen verleggen - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Veronique Vanonckelen - WaarBenJij.nu

Grenzen verleggen

Blijf op de hoogte en volg Veronique

30 Juli 2012 | Bolivia, La Paz

We zijn er geraakt, in Bolivia. De grenscontrole ging vrij vlot zaterdag. Toen we in La Paz aankwamen, ging het allemaal iets minder vlot. Er was een groot volksfeest, een soort studentencarnaval. Heel leuk om te zien, maar minder leuk omdat we gepakt en gezakt ons hostal te voet moesten vinden, want de taxi's konden er niet geraken (wegen afgesloten).
Zondag was mijn crash-dag. Last van maagpijn, hoofdpijn en eigenlijk ook een beetje heimwee. (jaja, zelfs na 2 weken mis ik jullie al :-) )
Na een paar peptalks ben ik er wat bovenop gekomen.
Vandaag zijn we de stad ingetrokken en hebben we het muziekinstrumentenmuseum bezocht. Ook zijn we op souvenirsjacht gegaan, heel leuk :-)
Morgen gaan we van hieruit een daguitstap maken naar oude tempels en ruïnes.
Dus ik kruip nu stilaan mijn bedje in om morgen fris en monter aan de dag te beginnen.

Slaapwel iedereen.

Talia

• 31 Juli 2012 - 15:24

Vicky:

Hoi allebei daar! Fantastische verhalen zullen jullie meebrengen! Uitgerust zullen jullie niet zijn, maar wel een volle rugzak met ervaringen meebrengen! Klinkt allemaal héél erg goed en absoluut de vermoeidheid waard, denk ik! Je moet niet snel willen terugkomen, hoor! 't is hier weer van dat typisch belgisch kwakkelweer!
    Véél groetjes van ons allemaal! X